Testimoni 1: Pengalaman Minum Jus Kurma Madu Genius

Posted by JusKurmaGenius Friday, May 11, 2007

Assalamualaikum,

Pengalaman minum jus kurma formula genius

Pn. Sarizah Aton
Balakong, Selangor.

Beberapa perubahan berlaku dalam famili saya antaranya:

i) anak2 senang bangun waktu pagi tak de maslah untuk bangun pagi termasuk pada hari cuti jadi sennag nak latih anak solat Subuh.

ii) anak2 dah tak liat buat kerja sekolah, sbb anak saay yg no 2 (lelaki tahun 1) memang suka bermain tak concentrate belajar, setakat ni alhamdulillah dia berubah, balik rumah lepas mandi buat kerja sekolah, boleh hafal surah ikhlas + maknanya sekali dalam tempoh yang singkat ( ni yg mengejutkan saya).

iii) Kalau anak kecil belum sekolah, memang petah bercakap.

iv) Untuk diri saya dan suami pula, kita akan rasa ketenangan, kurang nak marah kat anak, kalau nak marah pun boleh dikawal. Maklumle anak saya ni ramai.

v) Badan pun sihat dan cergas. Boleh memandu dalam tempoh yang lama tanpa rasa mengantuk. Membuat kerja-kerja rumah dengan mudah ( maklumlah tak de pembantu semua nak urus sendiri).

vi) Kaki saya ada masalah lenguh terutama kalau lepas memandu kerana semasa kecil pernah jatuh pokok, Tapi sekarang sakit tu tiada lagi tanpa disedari walaupun saya memandu jarak yang jauh.

vii) Emak saya (berumur 75 tahun) telah 6 tahun diserang strok, keadaan sekarang bertambah uzur tetapi masih boleh berjalan menggunakan tongkat.Aktiviti hariannya banyak berbaring diatas sofa. Apabila saya beri minum jus kurma sebanyak 2 kali , perubahan telah nampak, dia lebih bertenaga, boleh duduk diatas sofa dalam tempoh yang lama dan berjalan juga lebih kuat berbanding sebelum ini.

viii) Anak ofismate saya ada masalah disekolah, apabila dia berjumpa guru besar sekolah tersebut, beliau menyarankan kepada kawan saya supaya membeli jus kurma genius. Ini bermakna jus kurma boleh membentuk peribadi seseorang kepada yang lebih baik.

0 Responses to Testimoni 1: Pengalaman Minum Jus Kurma Madu Genius

Click Di Sini Jika Berminat

Atau Anda Boleh Menghubungi Saya Puan Sarizah : 013 -6343895